Huur uw digitale corporatiemedewerker in via Springleaf.

Springleaf biedt u een unieke verzameling digitale corporatiemedewerkers, die zich specialiseren in de taken van uw reguliere medewerkers.

In 2018 ontwikkelden onze consultants al robots voor de corporatiesector ter verbetering van de kwaliteit, klanttevredenheid en de realisatie van kostenbesparingen. Inmiddels bedienen wij ruim 20 woningcorporaties, zijn wij de RPA partner van Aareon en draaien inmiddels meer dan 30 verschillende digitale corporatiemedewerkers bij onze klanten.

Onze digitale corporatiemedewerkers zijn cloud based, ontzorgen u volledig en zijn gespecialiseerd in het verrichten van taken voor de volgende afdelingen:

——– Finance
——-
——– KCC
——-
——– Service/onderhoud
——-
——– Vastgoed
——-
——– Woonservice

Voordelen van onze digitale corporatiemedewerkers.

——– Kostenbesparingen
Stevige kostenreductie van gemiddeld 30 % tot 60 %
——-
——– Geen verrassingen
Vaste abonnementsprijzen.
——-
——– Snelheid
Digitale medewerkers werken sneller en zijn bovendien 24/7 beschikbaar.
——-
——– Betrouwbaarheid
Er worden minder fouten gemaakt en er wordt volledig gestandaardiseerd gewerkt
——-
——– Schaalbaarheid
Gemakkelijk en tegen lage kosten op te schalen.
——-
——– Volledige ontzorging
Unattended en door service/support verzekerd van maximale uptime.

Digitale corporatiemedewerkers

Financieel

Uploaden betaalopdrachten |

Het uploaden van betaalbatches in de bank, via PSD2. Na accordering worden de betalingen uitgevoerd.

Verwerking bankafschriften |

Het RPA proces bankafschriften bestaat uit drie stappen; 1. automatisch downloaden van bankafschriften (CAMT.053) via PSD2, 2. inlezen van de bankafschriften (kopregels) in het ERP systeem, 3. Verwerken van de transactieregels op basis van business rules.

Storneringen |

Het checken van alle storneringen in een bepaalde periode, waarna er op basis van een beslisboom vervolgacties worden uitgevoerd. Een voorbeeld hiervan is het wijzigen van de betaalwijze naar handmatig wanneer een huurder structureel al handmatig betaalt.

Incassotraject |

Wanneer openstaande posten van een huurder overgedragen moeten worden aan een incassobureau, verzamelt deze robot de juiste documenten (herinneringen en aanmaning) om het dossier compleet te kunnen aanleveren.

Facturen van mail naar scanstraat |

Een per mail binnenkomende inkoopfactuur wordt direct aan de scanstraat aangeboden zodat het purchase to pay proces verkort kan worden.

Klant Contact Centrum

Mailwizard |

De Mailwizard classificeert e-mails in een aantal verschillende categorieën, waardoor geautomatiseerde vervolgacties mogelijk zijn zoals de mailrobot.

Mailrobot |

Het aanmaken van een contactmoment en/of taak voor binnenkomende e-mails (inbox, of willekeurige andere map) in het ERP systeem. Er is tevens de optie om e-mails te archiveren in het DMS.

Mutatieproces

Herstel complexnummers |

Het bijwerken van complexnummers in het ERP systeem op basis van een was-wordt-lijst.

Archivering ValidSign |

De ontvangen en ondertekende documenten via ValidSign worden gearchiveerd in het DMS. Hierdoor zijn de documenten direct inzichtelijk voor medewerkers en huurders.

Adverteren verhuurbare objecten |

Wanneer een object gereed is om te worden verhuurd worden alle benodigde data uit het ERP systeem verzameld, waarna het object wordt geadverteerd op het online woonruimtebemiddelingsplatform(ZIG, Woonmatch, etc.).

Huuropzeggingen |

Binnenkomende huuropzeggingen worden direct ingevoerd in het ERP systeem.

Overig

Storingdienst verwerken |

De meldingen van een externe storingsdienst meldingen worden verwerkt in het ERP systeem, zodat er de beschikking is over een volledige en juiste communicatiehistorie.

Updaten taxaties |

Het updaten van de actuele gegevens uit de contracten van vastgoedpartijen, waaronder contracthuur, leegstand en liberalisatie.

Dataverrijking |

Nadat de huurder zijn/haar persoons- en/of contactgegevens heeft bijgewerkt via een portal (bijvoorbeeld Mail to Pay) worden deze gegevens in het ERP Systeem bijgewerkt.

Asbest inventarisatie |

Het aanmaken van meldingen in het landelijk asbest volgsysteem (LAVS).

Inspectiedocumenten koppelen |

Het koppelen van oude inspectiedocumenten uit het DMS aan de inspectieworkflow in het ERP systeem, zodat inspecteurs over een volledig dossier beschikken.

Woningwaardering |

Het verwerken van de bevindingen van een inspectie in het ERP systeem, zodat de juiste WWS punten in het systeem staan voordat het object opnieuw verhuurd gaat worden.

Inhuren digitale corporatiemedewerkers

————– 1. Demo (optioneel): In een demosessie ziet u de digitale corporatiemedewerkers aan het werk in een live omgeving.
[1]
——-
————– Selectie: U selecteert één of meerdere digitale corporatiemedewerkers.
——-
————– Intake: Voor iedere digitale corporatiemedewerker doen wij een intake voor de exacte afstemming van uw wensen/eisen.
——-
————– Offerte: Wij sturen u binnen 1 werkweek de offerte.
——-
————– Start: Wij bepalen met u de gewenste startdatum van de digitale corporatiemedewerker. Dit kan al binnen drie weken na een akkoord.

Wilt u meer weten?