Aanmaken dossiers

Automatisering van het aanmaken van dossiers

Aanmaken van dossiers
Het aanmaken van dossiers is een tijdrovende en repeterende taak voor elk notariskantoor. Door RPA in te zetten kan deze taak worden geautomatiseerd en worden notariële medewerkers vrijgespeeld voor waardevoller werk.

Het aanmaken van een dossier in het Notarisdossier
Gebruikt u Notarisdossier, of een andere notarieel ERP pakket? Onze robot voert automatisch alle benodigde handelingen uit om een dossier te creëren, zoals het verbinden van betrokken partijen en het toevoegen van een cliënt op basis van het BRP. Daarnaast kunnen we ervoor zorgen dat NAW-gegevens direct voor u ingevuld worden.

Nieuwe relaties koppelen
Onze robot analyseert uw cliëntkaart en zorgt onmiddellijk voor de koppeling tussen uw koper en verkoper in het juiste cliëntdossier. Bovendien vult de robot automatisch andere gegevens in, zoals de hoedanigheid van partijen en het actualiseren van contactgegeven.

Offertes koppelen aan het dossier
Het toewijzen van offertes aan het juiste dossiernummer kan tijdrovend zijn. Wij nemen u ook graag deze taak uit handen door de bijbehorende offerte automatisch te vinden in uw systeem en deze te koppelen aan het juiste dossier.

Meer weten over het geautomatiseerd aanmaken van dossiers? Boek dan een online adviesgesprek.