Aanmaken van leveringsaktes

Automatisering van het aanmaken van leveringsaktes

Automatisering van het aanmaken van leveringsaktes
Voor het passeren van de leveringsakte moet deze voldoen aan een aantal standaard waarden. Deze dienen handmatig te worden gecontroleerd, wat een arbeidsintensieve aangelegenheid is. Uw medewerkers ontbreekt het dan ook vaak aan tijd hiervoor. Herkenbaar? Springleaf Automation heeft voor u de oplossing door het automatiseren van het proces.

Automatisch en nauwkeurig
Door middel van het gebruik van een robot worden uw leveringsaktes automatisch aangevuld en/of gecontroleerd op de juiste gegevens. Dit gebeurt aan de hand van een gegevensbestand waarin alle informatie is verzameld.

Het verschil tussen juiste en foutieve aktes
De robot gaat door alle te passeren dossiers heen, bijvoorbeeld 2 dagen voor het passeren. Alle gegevens worden gecontroleerd en automatisch opgeslagen in de dossiermap. Tenslotte wordt er een e-mail gestuurd naar uw medewerker na afronding.

Wanneer er gegevens ontbreken stuurt de robot ook automatisch een e-mail naar uw medewerker zodat de leveringsakte in orde kan worden gemaakt voor passeren. Hierdoor kan u een efficiëntieslag maken, waardoor er voor uw medewerkers tijd overblijft voor maatwerk.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Boek dan een online adviesgesprek.