Afstudeeropdracht: Customer Journey
Organisatie
Sinds onze oprichting in 2020 helpen wij onze klanten om de processen in hun organisatie te optimaliseren en automatiseren. Met onze branchekennis en het toepassen van Robotic Process Automation en Hyperautomation, voegen wij waarde toe aan de processen, waar dagelijks de vruchten van worden geplukt door onze klanten en haar medewerkers.
Onze intelligente automatiseringsoplossingen zorgen voor meer efficiency, werkplezier, kwaliteit en klanttevredenheid. ‘Waardevoller werken’ noemen wij dit bij Springleaf Automation. En dit realiseren wij in nauwe samenwerking met u, onze klant. Want hoe mooi technologie ook is, wij zijn ervan overtuigd dat technologie en mensen elkaar aanvullen en versterken. En de mens is altijd leidend en eindverantwoordelijk.
Ons team bestaat uit enthousiaste, pragmatische en proactieve consultants met ruime ervaring in procesoptimalisatie, Process Mining, RPA en Hyperautomation. Onze kracht ligt in het combineren van deze technologieën. We hebben uitstekende kennis van de processen en IT-systemen binnen de nichemarkten waarin wij actief zijn. Samen realiseren we stap voor stap de digitale ambities van onze klanten.
Stageopdracht customer journey
Springleaf Automation heeft tot dusver voornamelijk op basis van een salesstrategie ingezet op de acquisitie van klanten, waarbij de marketingactiviteiten beperkt waren.
Sinds enkele maanden is Springleaf Automation - in samenwerking met een marketingbureau gestart – met de customer journey. Doelstellingen van deze customer journey liggen voornamelijk in het vergroten van de naamsbekendheid, leadgeneratie en klantbinding.
Wij hebben voor de customer journey een actieplan opgesteld, waarbij er een onderverdeling is gemaakt tussen de taken voor het marketingbureau en jouw taken als stagiaire, die hieronder staan weergegeven:
Verder uitwerken (en monitoren) van het dataframework (google analytics, tagmanager en hotjar staan reeds)
Grafische vormgeving (foto’s, video’s en website)
Creëren content over de expertise, het product en de huidige klanten
Schrijven van succesverhalen/usecases
Analyse hoe landingspagina’s kunnen worden geoptimaliseerd
SEO: Keywords bepalen en implementeren
SEA instellen voor google
Verder vormgeven van de hyperautomation community (online community voor leads/klanten
Integratie van de hyperautomation community in marketing toolbox
In samenwerking opstellen contentkalender
Wie zoeken wij
HBO Communicatie, of Commerciele Economie
Zelfstandig en in teamverband kunnen werken
Proactief, creatief flexibel, enthousiast en resultaatgericht
Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
Interesse/affiniteit met automatisering/hyperautomation
Het lijkt je gaaf en vooral ook een uitdaging om bij een dynamisch scale up je stageopdracht te doen om een mooi resultaat neer te zetten
Wat bieden wij
Een meewerkstage bij een innovatieve scale-up
Een prettige informele werksfeer
Volop ruimte voor eigen initiatieven binnen de scope van de stageopdracht
Stagevergoeding van € 400,00 p/m
Een functie als (parttime) communicatie- marketingmedewerker na afronding van de stageopdracht