Afstudeeropdracht: Customer Journey

Organisatie
Sinds onze oprichting in 2020 helpen wij onze klanten om de processen in hun organisatie te optimaliseren en automatiseren. Met onze branchekennis en het toepassen van Robotic Process Automation en Hyperautomation, voegen wij waarde toe aan de processen, waar dagelijks de vruchten van worden geplukt door onze klanten en haar medewerkers.

Onze intelligente automatiseringsoplossingen zorgen voor meer efficiency, werkplezier, kwaliteit en klanttevredenheid. ‘Waardevoller werken’ noemen wij dit bij Springleaf Automation. En dit realiseren wij in nauwe samenwerking met u, onze klant. Want hoe mooi technologie ook is, wij zijn ervan overtuigd dat technologie en mensen elkaar aanvullen en versterken. En de mens is altijd leidend en eindverantwoordelijk.

Ons team bestaat uit enthousiaste, pragmatische en proactieve consultants met ruime ervaring in procesoptimalisatie, Process Mining, RPA en Hyperautomation. Onze kracht ligt in het combineren van deze technologieën. We hebben uitstekende kennis van de processen en IT-systemen binnen de nichemarkten waarin wij actief zijn. Samen realiseren we stap voor stap de digitale ambities van onze klanten.

Stageopdracht customer journey

Springleaf Automation heeft tot dusver voornamelijk op basis van een salesstrategie ingezet op de acquisitie van klanten, waarbij de marketingactiviteiten beperkt waren.

Sinds enkele maanden is Springleaf Automation - in samenwerking met een marketingbureau gestart – met de customer journey. Doelstellingen van deze customer journey liggen voornamelijk in het vergroten van de naamsbekendheid, leadgeneratie en klantbinding.

Wij hebben voor de customer journey een actieplan opgesteld, waarbij er een onderverdeling is gemaakt tussen de taken voor het marketingbureau en jouw taken als stagiaire, die hieronder staan weergegeven:

  • Verder uitwerken (en monitoren) van het dataframework (google analytics, tagmanager en hotjar staan reeds)

  • Grafische vormgeving (foto’s, video’s en website)

  • Creëren content over de expertise, het product en de huidige klanten

  • Schrijven van succesverhalen/usecases

  • Analyse hoe landingspagina’s kunnen worden geoptimaliseerd

  • SEO: Keywords bepalen en implementeren

  • SEA instellen voor google

  • Verder vormgeven van de hyperautomation community (online community voor leads/klanten

  • Integratie van de hyperautomation community in marketing toolbox

  • In samenwerking opstellen contentkalender

Wie zoeken wij

  • HBO Communicatie, of Commerciele Economie

  • Zelfstandig en in teamverband kunnen werken

  • Proactief, creatief flexibel, enthousiast en resultaatgericht

  • Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

  • Interesse/affiniteit met automatisering/hyperautomation

  • Het lijkt je gaaf en vooral ook een uitdaging om bij een dynamisch scale up je stageopdracht te doen om een mooi resultaat neer te zetten

Wat bieden wij

  • Een meewerkstage bij een innovatieve scale-up

  • Een prettige informele werksfeer

  • Volop ruimte voor eigen initiatieven binnen de scope van de stageopdracht

  • Stagevergoeding van € 400,00 p/m

  • Een functie als (parttime) communicatie- marketingmedewerker na afronding van de stageopdracht